Thursday, October 13, 2011

Family Camp.. :D


Bertukar peranan. Kalu dulu aku yang jadi peserta, sekarang aku pulak yang jadi jawatankuasa pelaksana.hehe. Minggu lepas, selamat satu SSMP Family Camp dilaksanakan. Buatnye kat Pantai ODEC (Outdoor Development Centre), UMS, macam besaa.. tapi yang spesel sket tahun ni, kita buat camp dan berkhemah di pantai, dalam keadaan ribut kencang melanda tengah malam tu..naseb baek kejap je..terbang habes segala bagai khemah malam tu..huhu..

jawatankuasa


SSMP Family Camp 2011


Banyak aktiviti, tapi khas untuk pelajar 1st year je lah. Aku sebagai Jawatankuasa Keselamatan pastikan keselamatan pelajar terjaga. Memang selamat la dorang dengan jagaan aku ni..hehe.. berjaga malam, ber-BBQ,  dansebagainye..hehe.. malam tu memang tido berkelambukan langit dan angin pantai. Bukan ape, khemah kitorang kena pau ngan Pija and da geng sebab khemah dorang basah remuk kena ribut malam. Sian..

Keje aku tak banyak pun, dah la datang lambat.. Orang lain sume daftar jam 10pagi, aku datang jam 4petang..bukan sengaja ok, tapi ade jemputan kenduri kahwen anak sedara Felo aku, eish..makan free..mana boleh tinggal..hehe.. datang sekejap je, malam balik pulak meeting program kat kolej.. bizi mengalahkan Dato’ Najib..haha.. patutnye malam tu aku da tak datang, sebab masa kat kolej hujan da lebat, dan Adib infom pulak ribut kencang kat ODEC, tapi oleh sebab taknak jadi tak bertanggungjawab terhadap keje kan, aku rempit jugak dalam hujan tengah tengah malam jam 12. Kalu aku tak datang kan sape la nak jage keselamatan kan..hehe.. xP..


Ok babaii..~

No comments:

Post a Comment