Wednesday, October 26, 2011

Bila Baju Melayu Bertemu Baju Kurung... :D



Waduh waduh, saje kali ni aku nak tunjuk tiket plak. Sekarang tengah bising tiket Final Piala Malaysia Terengganu vs N9 mahal kan, abes FAM kena kutuk,haha. Tiket kena boikot. Padan muka FAM.haha. Tengok kat TV je nanti, lagi best, boleh tengok dari pelbagai angle, boleh replay, boleh baring baring sambil makan cekodok pisang ngan air kopi,haha. Tahniah lah pada pasukan Terengganu dan N9 yang mara ke final. Pada pasukan yang menang nanti, jaga piala elok elok ye, musim depan The Red Warrior ambik balik piala tu..kami bagi pinjam sekejap je kat korang, hehe xP


Gambar atas ni tiket forum Kafe Cinta. Saje nak tunjuk. Ntah kenapa tergerak hati aku nak juin forum ni. Salunye forum free yang ade, liat bebenor aku juin, tapi yang berbayar ni, sanggup pulak kan. Siap aku belanje tiket kat kawan aku, mintak dia teman gi forum,hehe. Walaupun aritu ada pogrem  Excel Leadership Workshop yang kena attend, tapi aku minta orang lain ganti aku, semangat punye pasal kan. Ada dua sebab la aku rasa aku terbukak hati nak pegi. Pertamanye sebab tarikan Fatimah Syarha tu sendiri. Ye siryes, aku beli tiket ni sebab nak tengok Fatimah Syarha. Penulis novel yang menambat hati aku selain RAM,hehe. Sape yang tak kenal Fatimah Syarha ni aku rasa dia memang kekurangan kasih sayang,keh3.. ada satu entri aku sebelum ni yang yang amek petikan dalam karya beliau, DI SINI. Tambah tambah tajuknye pun memang menarik; Cafe Cinta: Bila Baju Melayu Bertemu Baju Kurung, Bicara Kasih: Lautan Api Sanggup Kurenangi.  Sebab yang yang keduanya pulak aku rasa taman taman indah dalam hati aku ni dah mula mekar berbunge..cewah, Haktui!!! Bluweeekk! HUH!

Tapi manusia hanya mampu merancang, tuhan yang menentukan segalanya. Aku sempat juin slot Bicara Kasih: Lautan Api Sanggup Direnangi je, tupun slot Dr. Hatta Tarmizi dari Hospital Wanita dan Kanak Kanak Likas.  Kawan aku text suruh balik, katanya ada hal lagi yang belum setel untuk Muktamar Tsanawi Kelab Bahasa Arab jam 4 petang tu pulak. Balik buat slide ngan goreng ubi keledek untuk jamuan,haha. Terasa sangat rugi. Tapi nak buat camner kan.huhu. hanya mampu tengok kat YouTube jelah. Ni, jom layan sama sama.hee~


Dan Alhamdulillah, muktamar petangnye pun berjalan lancar. Dan berakhirnye muktamar petang tu maka rasmilah perletakan jawatan aku. Harap Jawatankuasa yang lain dapat teruskan perjuangan sebaiknya. Gambatte!!

No comments:

Post a Comment