Friday, October 22, 2010

lama sudah aku tak update blog..
busy, banyak keje, ade hal, 
tp yang sebenarnye pointnye adelah aku mcm xde mood nak mnulis..
MALAS sebenarnye..hehe

tapi semenjak dua menjak ni mmg bizi jgk..
dgn presentationnye, asaimennye, tutorialnye..
n yang bez skali aku terlibat dengan pementasan teater..
waaah...best dowh..hehe
teater Anak Merdeka Menuju Puncak, kami buat persembahan untuk sambutan 1Malaysia peringkat Sabah.

oke, 1st time aku belakon,,,hehe
tp bukan watak besau pon bro..
stakat bersilat je kat pentas, hehe
pak pacak kate orang..hehe

best memang best, sampai demam demam aku blateh,
balik jalan kaki lewat malam dalam hujan lak tu..
dala jauh, berbukit bukau lak jalan dari Sekolah Pengajian Seni tu nak balik Kampung E..
hui..2 minggu berturut2,,
ape xdemamnye..

tapi sebenarnye pengalamannye, pementasan teater ni lah aku dapat jumpe ramai kawan baru..
dari Kampung E sendiri maupun dari Sekolah lain, maupun dari kelab lain..
maupun dari ILP KK..
yang dipakse sebenarnye juin benda alah tu..ahha

aku mmg teruk demam hritu, seminggu beb..
dalame xdemam kan, Allah nak uji aku la tu..
mungkin dose bnyak sgt kot..
sakit kan penghapus dosa..ceeeeh gitu..hehe

dan apabila kita sakit, kita demam, baru kite dapat tau yang mane betul2 kawan kite..
bru kite dapat tau sape yang hanye berkawan semase ketawa kite sahaja..
ni baru time sakit, belum lagi time kite jatuh ke ape ke d mase depan nanti..

skang aku baru tau, kawan yang dulunye semase aku sihat..slalu kontek n ajak pegi aktiviti same2..
hnyelah kerane dia xde kawan laen untuk temankan,
n apabila aku plak sakit, usahkan tanye kabar, aku cakap aku demam n xdapat pegi latihan pon d katenye aku tipu..
ok, sekarang aku benci ko ye makhluk ganjil..!!

tp akhirnye, slepas lame latihan, dapatlah juge kami buat psembahan tu dgn jayenye..
siap dapat pujian lg..
n yang penting dapat elaun jugak..walaupon ciput je..hehe


team silat kalimah



p/s: hehe jiwang sket, sebenarnye mase latihan ni pon, aku ade minat sorang makhluk nih..hehe
xleh gtau la name, malu la aku..hehe
tp skang da xminat dah,,hahaha
xP

No comments:

Post a Comment